Засідання районної постійно діючої комісії з питань розгляду звернень громадян
08 квітня під головуванням першого заступника начальника районної військової адміністрації Романа Домбровського відбулося чергове засідання районної постійно діючої комісії з питань розгляду звернень громадян. Під час засідання було розглянуто питання опрацювання звернень, які надійшли до Олександрійської РВА протягом березня 2025 року.
В Олександрійській районній військовій адміністрації робота зі зверненнями громадян ведеться відповідно до Закону України «Про звернення громадян», Указу Президента України від 07 лютого 2008 року №109 «Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування», а також інших нормативних документів.
Протягом звітного періоду до районної військової адміністрації надійшло 16 звернень, зокрема:
- електронною поштою — 3;
- через «гарячу лінію» РВА — 1;
- через «Кіровоградський регіональний контактний центр» — 12, з них:
- через Урядову гарячу лінію — 11,
- через гарячу лінію начальника ОВА — 1.
Звернення громадян стосувалися питань агропромислового розвитку, соціального захисту населення, сімейної політики, молоді та спорту, а також інших суспільно важливих тем.
Станом на 01 квітня 2025 року:
- задоволено — 7 звернень;
- надано роз’яснення — 6;
- перебувають на розгляді — 3.
В адміністрації діє «гаряча лінія» та «телефон довіри». У березні зафіксовано одне звернення через «гарячу лінію», яке було розглянуто, і надано усну відповідь. Звернень на «телефон довіри» не надходило.
Також згідно з графіком, затвердженим розпорядженням голови адміністрації від 10 грудня 2024 року №210-р, проводяться особисті прийоми громадян керівництвом. Протягом березня звернень на особистий прийом не надходило.
10 березня відбулося засідання комісії з розгляду звернень громадян щодо звернень, отриманих у лютому. За результатами складено протокол.
Крім того, згідно з графіком, проведено перевірки стану діловодства у структурних підрозділах РВА щодо роботи із зверненнями, за результатами яких складено відповідну довідку.
В адміністрації впроваджено автоматизовану програму «Звернення громадян», що дозволяє ефективно контролювати стан розгляду заяв.
Усі звернення, які надійшли протягом березня, були розглянуті у встановлені строки. Керівництво надавало доручення для опрацювання, відповіді громадянам направлялися поштовими листівками або в інший зручний спосіб.
Олександрійська районна військова адміністрація створила всі необхідні умови для реалізації конституційного права громадян на звернення. Робота проводиться системно, у межах щомісячних планів відділу, з належною увагою до кожного звернення.